Covid-19, Odense Friskole, 1. a om at komme tilbage i skole
Samtale med 1.a på Odense Friskole om at komme tilbage i skole i Corona-tiden Tirsdag den 5-5-2020 Samtale med klasselærer Lisbeth Riis-Søndergaard ud fra følgende tre spørgsmål: Hvad savnede du ved skolen, da du blev hjemmeundervist? Hvad er det allerbedste ved at komme i skole igen? Alle børn og voksne skal stadigvæk overholde en…
